Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum Forum Fanów Wyścigów Strona Główna

Forum Forum Fanów Wyścigów Strona Główna » WTCC » Samochody Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Samochody
PostWysłany: Czw 23:49, 06 Kwi 2006
nick555
Ojciec Dyrektor

 
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin


Jakby ktoś mądzejszy zlokalizował fotki łady do WTCC plis ulokujcie je tutaj. A ogólnie jakie auto uwazacie za naj naj? Po obejrzeniu pierwszego wyścigu na Monzy stwierdzam że Seat w tym roku cos pokaże jeszcze lepszego. Widac że mocno doinwestowali i chca wygrywać ale BMW tez nie śpi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:31, 07 Kwi 2006
Karol
Ojciec Dyrektor

 
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomyśl Wielki




To mi się udalo znaleźć, takie Łady S2000 jeżdzą w Mistrzostwach Rosji.

BMW nie odegrało znaczącej roli w pierwszym wyścigu, ale mają bardzo szybki samochód i będzie ciekawa rywalizacji z Seatem i Alfą. Chevy wywalczył pierwsze w historii podium i myślę, że będzie się też liczył. Czekam na zwycięstwo. Prywatne Alfy nadal są szybkie ale myślę, że przegrają trochę brakiem zaplecza (jeśli się mylę, i to jest po prostu taki Kronos w WTCC, to poprawcie mnie). Tak jak przedmówca napisal Seat wyraźnie bardzo poważnie potraktował mistrzostwa. W rywalizacji kierowców stawiam na kogoś z Seata, bo BMW mi się już znudziło na szycie Razz . Jordi Gene i Thompson sa bardzo szybcy. Ale ja stawiam na tego drugiego. No i jak zawsze mocno 3mam kciuki za Alexa Zanardiego!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:03, 09 Kwi 2006
Saruto
N-2000

 
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków-Swoszowice


hmm... BMW jak zwykle będzie groźne , widać że Seat chce wygrać w tym sezonie i mają 6 kierowców w tym 4 dobrych , pozatym może zagrozić Farfus .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:00, 10 Kwi 2006
nick555
Ojciec Dyrektor

 
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin


w Farfusa jakoś nie wierze. Tylko się rozpycha...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:37, 10 Kwi 2006
Saruto
N-2000

 
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków-Swoszowice


ciekawe czy wogóle Łada się pojawi w tym sezonie , z tego co słyszałem to mają zaliczyć cały sezon 2007 a w obecnym wystartować w kilku rundach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:59, 07 Maj 2006
Karol
Ojciec Dyrektor

 
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomyśl Wielki


w temacie "II runda" nawiązuje nam się rozmowa o samochodach, rozkładzie sił Smile

No więc kontynuując: jeżeli Alfa nie powróci z 159 to na pewno podzieli los Forda Sad Miejmy nadzieje w Ładzie, zdaje mi się, że sa napaleni dość ostro na sporty motorowe Wink A że robią też rajdowe S2000 to silnik i skrzynie mogą dac te same Wink Wiadomo księgowi teraz gurują nad projektantami Very Happy No i zostaje jeszcze w odwecie Honda, ale myślę, że pozostanie tak jak jest. Raczej DTC. Zresztą wystarczy spojrzec na wyniki z I rundy WTCC. 7-8 BMW, coś po 4 Leony, Alfy, Lacetti i ze 2 Toledo i Accordy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:24, 07 Maj 2006
Saruto
N-2000

 
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków-Swoszowice


to fakt projekt Łady ma szanse na powodzenie Smile i jeśli będą mieli kase to po kilku sezonach powalczą o podium Smile a Honda jeździ obecnie jako prywatny team, więc jest bez szans .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:35, 09 Maj 2006
Karol
Ojciec Dyrektor

 
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomyśl Wielki


Honda jest bez szans bo własciwie nie rozwija auta. Wypuszcza tylko "kit" na poszczególne lata czyli taki "patch". Szalenie szybko sie rozwijaja samochody klasy S2000, w ogóle samochody turystyczne Razz Mowa była też gdzieś o przejściu poszczególnych serii na auta S2000. Jak wiemy BTCC już coś takiego zapowiedziała, w DTC, ISTC i STCC jeżdzą już wyłącznie takie samochody więc rewolucji nie będzie Smile O DTM-ie nie ma co mówić bo to inna liga. Dla niektórych wyższa, dla niektórych niższa niż WTCC ale o tym jest już osobny temat. Jednak nietrudno zauwazyc ze bmw jest do przodu lekko z autem i to wykorzystuje choc czasem z roznym skutkiem Smile I dlatego to jest piekne. Satysfakcja jak slabsy bije mocnego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:51, 09 Maj 2006
Saruto
N-2000

 
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków-Swoszowice


tylko dlatego że BMW ma tylni napęd i na niektórych torach jest to ich przewaga, a ja wspominam lata jak jeździło A4 z napędem na wszystkie koła Smile to było coś pięknego, na mokrym torze trudno było z nimi wygrać .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:10, 09 Maj 2006
Karol
Ojciec Dyrektor

 
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomyśl Wielki


A4 Quattro Very Happy Egzemplarzem pochodnym miał startować Kijas Jr w tym sezonie. Jak wyszło wiemy. Samochód świetny, co prawda był cięższy od konkurentów ale na mokrym torze nie miał konkurencji Smile Wydaję mi się, że również temu pięknemu autu sukces zawdzięcza Ekstrom w STCC. W ogóle o ile sobie przypominam to tam walka była "w tamtej epoce" miedzy Volvo (Edman, Nilsson) a Audi (Ekstrom i Kristensen). Oj były czasy Very Happy

jeszcze mała refleksja osobista co do A4 Quattro. Audi quattro grupy B przeszło do legendy własciwie tylko dzieki napedowi 4x4 Quattro Smile i czyżby podobnie w wyśćigach Question Niestety ja nie moge za wiele powiedziec o tym czy sie dobrze prowadziło czy nie. Fakt faktem: było cięższe i chyba pare koników słabsze od konkurencji a mimo to "dawało rade" z tego co sobie przypominam Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:45, 09 Maj 2006
Saruto
N-2000

 
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków-Swoszowice


i Audi było mistrzem, a dokładniej Frank Biela w 1996 roku Smilea po 2000 zkończyła się piękna era BTCC Sad potem najlepsi przenieśli się do ETCC i w Audi startowali Roberto Colciago i Massimo Pigoli, Roberto wygrał dwa wyścigi ale wystarczyło to na 6 pozycje na koniec sezonu . To były piękne lata Smile do teraz jak gram w Toce 2 to oczywiście startuje Renault Laguną Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:04, 10 Maj 2006
Karol
Ojciec Dyrektor

 
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomyśl Wielki


O tak świetne czasy... Wtedy była prawdziwa walka Smile Tak jak już napisałem samochody klasy Super 2000 rozwinęły się w tej erze potwornie szybko. Chęć zwycięstwa w rywalizacji z pozostałymi producentami brałą górę nad księgowymi Wink Chociaż trzeba dodać, że wtedy koszt super turystycznego samochodu była nieco niższa, łatwiej było zgromadzić budżet, było bardzo duże zainteresowanie marek mistrzostwami. Mimo, że dalej się rozwijają (samochody) to dla mnie jest to już raczej szczyt możliwości, i mimo, że jest dalej arcyciekawie to odnosze wrażenie, że po wzniesieniu sie na szczyt tej dyscypliny w latach 90 (w ogóle piękna dekada dla sportów motorowych Smile ) teraz zaczęła się równia pochyła... Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:26, 10 Maj 2006
Saruto
N-2000

 
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków-Swoszowice


Myśle że dalej się S2000 będzie rozwijąć, pozatym widać że auta są szybsze niż w tamtym roku. Osobiście czekam na nowe teamy Smile mam nadzieje że wróci Renault, Ford, Audi, Volvo, Nissan, Honda(bo obecnie jest to prywatny team) i Alfa Smile wtedy może być ciekawie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:34, 11 Maj 2006
Karol
Ojciec Dyrektor

 
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 614
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomyśl Wielki


Fakt są szybsze, ale starsze specyfikacje zostały "aktualizowane" i tak bardzo nie odstają. Smile Renault hmmm chyba raczej jest nastawione pod F1, ale pamiętajmy że Prezes jest raczej nie za bardzo za Formułą. Ford jest zaangażowany ostro w WRC, Audi ma DTM, ale Volvo... kto wie chociaż to zależy od Forda. Ach ta Primera Smile Łezka się w oku kręci. Laguna, Mondeo, A4, S40 - S60, Primera, stary Accord, no i nie zapominajmy o Chryslerze. Smile A no i 406... ach można wymieniać beż końca...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:42, 11 Maj 2006
Saruto
N-2000

 
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków-Swoszowice


Karol napisał:
A no i 406... ach można wymieniać beż końca...


zazwyczaj na końcu Wink
hmm... licze że Laguna się pojawi Cool jeśli Renault przestanie wygrywać w F1 to szanse są duże Very Happy a Volvo było super miałem plakat z S40 Smile stare piękne czasy, jak narazie marek może nie jest wiele, lecz na starcie są 33 auta i z tego się ciesze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samochody
  Forum Forum Fanów Wyścigów Strona Główna » WTCC
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin